Nawaz Sharif Dalam Bahaya | Bukti Ke 8 Mimpi Muhammad Qasim Menjadi Nyata

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh,

Kali ini Admin Brunei United akan menyampaikan salah satu mimpi muhammad qasim yang mempunyai petanda besar bahwa mimpinya benar dari Allah SWT sehingga akan lebih ramai lagi pemimpin-pemimpin maupun tokoh-tokoh memberikan perhatian penuh kepada beliau.

Menurut Mimpi MQ pada 04 Mei 2018 bahwa ringkasannya adalah:
• Nawas Sharif akan berusaha aktif kembali ke dalam arena politik.
• Kemudian Nawaz Sharif akan wafat dalam keadaan yang mengejutkan.
Dan perkara-perkara ini sedang terjadi satu per satu mengikut urutannya didalam mimpi beliau.

Fakta Berita:

Pada 20 Sept 2020, setelah nawaz sharif berjaya meloloskan diri ke UK london akibat sakit tenat daripada dipenjara. Beliau telah melakukan rekaman siaran langsung dari tempat tinggalnya Park Lane. London. ‘‘Dalam dua tahun kekuasaannya(ImranKhan), PTI telah menghancurkan ekonomi Pakistan,’’ kata mantan perdana menteri Nawaz Sharif dalam pidatonya di APC oposisi pada hari Minggu.

Pada 08 Okt 2020, Murtaza Ali Shah telah melaporkan pertanyaan yang diajukan kepada Nawaz Sharif setelah PEMRA memutuskan untuk menyekat siaran langsung beliau di TV.
Dia meminta agar media untuk melanggar sensor larangan dan mencoba menampilkan pidatonya kepada masyarakat umum.

Pada 11 Okt 2020, Seperti yang diliat didalam mimpi mq bahwa orang-orang yang mempunyai kekuasaan akan mengambil kesempatan di atas tindak-tanduk nawaz sharif. Anggota PML-N dari Majelis Punjab Jalil Sharaqpuri, mengecam dan menyatakan tidak puas hati ke atas supremo partainya Nawaz Sharif pada hari Minggu, mengatakan bahwa "India sedang memanfaatkan pidato nawaz sharif" yang dibuat dari London melalui video.
Rujukan Mimpi:

Muhammad Qasim Bermimpi Pada 4/05/2018.
Saya melihat bahawa Nawaz Shareef mantan Perdana Menteri Pakistan telah didiskualifikasi dan dia mengadakan perhimpunan besar di seluruh negara dan memprotes dengan slogan terkenalnya "mujhe kiyu nikala" yang bermaksud "mengapa anda membatalkan saya"! Ini adalah kezaliman dan ini bukan bagaimana anda menjalankan kerajaan atau negara, saya telah disasarkan mengikut rencana yang dipikirkan dengan baik tetapi saya tidak akan menyerah."  Anak perempuannya Maryam Nawaz juga bersamanya dan dia juga memprotes dengan cara yang serupa.

Banyak orang mengejek ucapan Nawaz Shareef dan mereka mentertawakan mereka, mereka juga menentang pendiriannya dan menyampaikan naratif balas terhadapnya tetapi Nawaz Shareef masih tidak mundur.  Kemudian aktiviti politik Nawaz Shareef mulai terhad dan ucapannya juga tidak disiarkan.

Banyak orang meninggalkan parti politiknya dan ini menimbulkan lebih banyak masalah dan kesukaran baginya, kerana ini dia mendapat tekanan jiwa yang berlebihan dan tidak dapat mengetahui bagaimana untuk keluar dari situasi sukar ini.  Nawaz Shareef terus kehilangan kuasa tetapi dia terus membantah lebih kuat dari sebelumnya.

Kemudian dia mengehadkan diri dari tempat tinggalnya dan mula merakam protesnya dari sana bahawa "Ketidakadilan sedang dilakukan dengan saya." Dia mengatakan "Tidak ada yang dapat menghentikan saya dan lihatlah walaupun duduk di rumah saya, saya masih menghantar mesej saya ke seluruh dunia."
Dia juga mengatakan bahawa mereka tidak melakukan perkara yang betul dengan menghadkan aktiviti saya."
Dan anak perempuannya berdiri bersamanya melalui semua itu dan menyokong sepenuhnya pendiriannya.

Ramai orang meluahkan perasaan mereka terhadap Nawaz Shareef dan kerana tekanan mental, kesihatannya juga mulai merosot.
Saya terus memerhatikan semua keadaan ini dan kemudian saya melihat Nawaz Shareef menuju ke biliknya.  Anak perempuannya Maryam Nawaz sibuk dengan menghantar mesej di internet.  Sebilangan kuasa memanfaatkan keadaan ini.

Kemudian saya melihat beberapa penjahat menuju ke rumah Nawaz Shareef.  Tegas pada diri saya bahawa pasti ada yang tidak kena dan saya mula berlari menuju rumah Nawaz Shareef.  Semasa saya sampai di sana, saya menjumpai beberapa penjahat di satu sisi rumah dan kemudian saya menggunakan jalan masuk yang berbeza untuk pergi di dalamnya, terdapat dewan besar di sana dan ia menuju ke jalan yang berbeza. Saya mencari jalan yang akan membawa saya ke bilik Nawaz Shareef.

Kemudian saya melihat beberapa Komando Tentera Darat datang dari satu sisi dan rasanya Tentera juga berusaha membantu dan melindungi Nawaz Shareef. Ketika saya melihat semua ini, saya berkata kepada diri sendiri bahawa sekiranya sesuatu berlaku kepada Nawaz Shareef, keadaan tidak akan dapat diatasi dan tidak terkawal dan itulah sebabnya tentera berada di sini untuk melindunginya. Komando tentera juga menuju ke bilik Nawaz Shareef.

Kemudian tiba-tiba muncul berita bahawa Nawaz Shareef telah meninggal dunia dan setelah mendengarnya, saya mengatakan kepada diri saya bahawa mungkin Tentera telah terlambat tiba di tempat tersebut.

Setelah berjalan-jalan saya tiba di sebuah bilik besar di mana Maryam Nawaz hadir dan dia menangis dan mengatakan itu ''Seseorang telah membunuh ayah saya. ''

Setelah melihat ini, saya menyatakan kesedihan terhadap keadaan itu kerana apa sahaja yang berlaku sangat buruk.

Kemudian saya pergi dari sana, saya melihat beberapa penjahat tetapi saya berjaya melarikan diri dari sana, tetapi selama ini berita mengenai kematian Nawaz Shareef tersebar di seluruh negara dan terdapat kekacauan di mana-mana.  Musuh-musuh Pakistan berusaha memanfaatkan keadaan itu dan menyebarkan kerusuhan dan anarki di mana-mana sehingga keadaan tidak terkawal malah Tentera juga tidak dapat menanganinya.

Pemandangan dalam mimpi itu sangat menakutkan dan mengganggu.  Apabila malapetaka menimpa Pakistan dan keadaan semakin buruk maka peristiwa itu berlaku ketika saya menyebarkan impian saya.
Apabila orang menyaksikan bahawa peristiwa itu berlaku seperti yang saya lihat dalam mimpi saya dan membagikannya, maka mereka akan bermula
mengikuti impian saya lebih dan mempercayainya.  (Mimpi berakhir)

________________________________

Comments

Popular posts from this blog

Wawancara Pertama Di Berita Lokal Pakistan | Bukti ke 9 Mimpi Muhammad Qasim Benar Dari Allah

Penjelasan Penuh Allah dan Nabi Muhammad ﷺ dlm Mimpi Muhammad Qasim

Bukti ke 10 | Kemarahan Imran Khan Terhadap Amerika