Wawancara Pertama Di Berita Lokal Pakistan | Bukti ke 9 Mimpi Muhammad Qasim Benar Dari Allah

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh,

Admin akan menjelaskan salah satu petanda yang sangat kuat yang bahwa Mimpi Muhammad Qasim adalah benar dan menjadi nyata dengan izin ALLAH SWT.

Sekaligus bukti ini akan mematahkan beberapa fitnah yang seringkali dilontarkan kepada Mq seperti tuduhan bahwa Mq tidak wujud atau hoax nah sekarang dia malah udah muncul di Berita lokal Nasional dipakistan. 

Muhammad Qasim telah menyebutkan dalam mimpinya pada 16 Jan 2018  yang memberi petanda awal bahwa:
√ Tidak ada sesiapa pun yang bisa menduga kapankah Asif Zardari akan bersuara kembali dengan suara yang lantang lalu kemudian di ikuti dengan peristiwa bahwa Muhammad Qasim akan diwawancara selepasnya dan itu telah pun berlaku.
√ Sekalipun yang demikian, ketika Muhammad Qasim diwawancara tidak ada sesiapa pun yang bisa menduga bahwa si pewawancara akan bertanya langsung perihal-perihal syirik serupa seperti apa yang Qasim lihat didalam mimpinya maka itulah bukti nyata yang sudah pun berlaku.

Fakta Berita:

Pada 9 Feb 2019Pengerusi bersama Parti Rakyat Pakistan (PPP) Asif Ali Zardari mengatakan bahawa pindaan ke-18 menghadapi ancaman.  Dia mengatakan bahawa kita akan memperjuangkan hak kita dan tidak ada yang dapat menghalang kita untuk mendapatkan hak kita. Semasa berucap pada tunjuk perasaan di sini Sabtu, Zardari mengkritik pemerintah dengan lantang.  Dia mengatakan bahawa orang-orang ini bodoh dan kaki mereka sering bergetar kerana ketakutan.

Kesimpulan:

Bersumberkan rujukan semua di atas tadi adalah bukti bahwa mimpi muhammad qasim tidak boleh dirancang maupun diramal berdasarkan fakta geo-politik maupun berita yang terjadi, dan ianya bercampur dengan kerohanian yang berupa petunjuk yang datangnya dari Allah.

Rujukan Mimpi:

Muhammad Qasim Bermimpi pada 16/01/2019.
Saya melihat dalam mimpi ini bahawa banyak penguasa telah datang dan memerintah Pakistan dari masa ke masa tetapi keadaan di Pakistan tidak bertambah baik.  Selepas itu Imran Khan datang dan ramai orang berharap bahawa sekarang semuanya akan diperbaiki kerana Imran Khan telah memerintah sekarang, ’’ tetapi tidak ada yang berubah dan semuanya tetap sama seperti sebelumnya.

Lantas Asif Zardari menjadi marah kepada kerajaan dan mula membuat ucapan dan perhimpunan politik besar.  Dia berkata bahawa, ‘‘Saya tidak akan mengampuni anda dan saya tidak akan membiarkan pemerintah anda bekerja dan negara ini tidak akan maju.’’ Saya menonton semua ini di TV.

Setelah menonton semua ini, saya keluar dari rumah saya dan saya mengatakan bahawa sekiranya keadaannya tetap sama, maka keadaan negara tidak akan bertambah baik.  Sesudah itu Asif Zardari melakukan perhimpunan politik secara besar-besaran dan saya melihat dia dari jauh.

Ketika saya menyaksikan orang ramai itu, tanah di sebelah kanan saya mula bertukar menjadi ladang dan lantai tanah lembut mula merebak di ladang ini.  Tanah menyebar di ladang ini dengan begitu seolah-olah seseorang menyebarkan lapisan tanah dengan cara yang sangat tersusun.  Tanah itu diratakan dari atas sedemikian rupa seolah-olah lantai yang dibuat dengan tanah dan kelihatan seolah-olah sangat maju
seperti syarikat pakar telah menyebarkan tanah itu.
Tanah itu kelihatan sangat sesuai dan subur kerana cara yang lembut dan basah di bahagian atasnya adalah cara yang sama jauh ke bawah, dan juga tidak kering di bawahnya seperti yang biasanya terjadi.

Kemudian saya tidak memperhatikan tanah itu dan mula memerhatikan Asif Zardari lagi dan saya mengatakan bahawa banyak penguasa telah memerintah seperti Tentera, pemerintah lain dan Imran Khan tetapi tidak ada yang bertambah baik.  Kemudian saya melihat tanah lagi dan ia telah menyebar banyak dan masih menyebar, diratakan dari atas dan barisannya menyebar pada jarak yang sama dan ia juga disusun secara serentak.  Baja juga terus merebak dan saya berkata siapa yang menyebarkannya seperti ini di atas tanah?.

Kemudian saya berfikir bahawa sekarang Zardari sedang berbicara, juga akan tiba giliran saya sekarang dan saya juga harus bercakap dengan orang-orang dan saya harus melakukan persiapan untuk itu.  Saya mesti membuat perancangan mengenai apa yang harus saya katakan dan apa yang tidak seharusnya saya katakan.

Kemudian saya pergi ke sebuah bilik atau sebuah rumah kecil, ketika saya pergi ke sana, saya melihat bahawa ia adalah dewan seperti bilik dan terdapat beberapa orang yang duduk di sana.  Saya bercakap dengan mereka dan mengatakan bahawa sejauh ini banyak penguasa telah memerintah dan jika anda melihat sejarah mereka maka setiap kali ada harapan bahawa negara ini akan berkembang tetapi tidak ada yang berlaku, sebaliknya keadaannya semakin buruk daripada sebelumnya.

Kemudian saya memberitahu mereka bahawa ‘‘Hanya ada satu alasan untuk semua kegagalan dan kekacauan ini, dan alasannya adalah bahawa sehingga dan melainkan jika kita menghapuskan syirik dan menghilangkan semua bentuknya dari negara ini, tidak akan ada kemakmuran dan pertolongan Allah juga tidak akan tiba.’’

Saya melihat bahawa lebih banyak orang datang ke sana dan mereka mendengar perbualan saya.  Kemudian saya melihat bahawa beberapa pegawai Tentera Darat juga berdiri jauh dan mereka juga mendengar perbualan saya.  Kemudian saya katakan bahawa ‘"Di dalam bandar-bandar di jalan dan persimpangan yang berlainan terdapat monumen dan patung atas nama seni dan budaya, ada papan iklan besar yang mempunyai gambar yang tidak perlu di atasnya, begitu juga terdapat patung-patung dan berhala di taman-taman dan semua yang lain  jenis gambar yang disiarkan di bandar yang tidak perlu, semuanya berbentuk syirik.  
Nabi Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam juga menghancurkan patung-patung dan statue tersebut untuk menghilangkan syirik. Ketika kita menghapuskan semua bentuk syirik ini maka pertolongan Allah juga akan tiba tidak hanya bahawa Pakistan akan menang di Ghazwatul Hind tetapi juga akan menang  menentang kuasa seperti AS dan Rusia dalam WW3 dan ia akan menjadi kuasa besar sahaja.’’

Pegawai tentera dan beberapa orang lain mendengar perbualan saya dan saya mengatakan bahawa, ‘‘Ketika kita menghapuskan syirik dan bentuknya maka Allah SWT akan melimpahkan rahmat dan rahmat-Nya kepada kita dan mengungkap harta-harta-Nya kepada kita, kerana pada awalnya Nabi Muhammad juga menasihati umat Islam agar tidak melakukan syirik dan menubuhkan masyarakat yang bebas dari syirik.’’
 
Kemudian saya melihat diriku duduk dalam wawancara siaran langsung dan pemberita bertanya kepada saya tentang perbuatan syirik dan mengatakan bahawa pada masa ini gambar adalah suatu keperluan dan saya berkata kepadanya bahawa Dimana ianya diperlukan, maka kita harus menggunakannya, tetapi kita tidak seharusnya  menggunakannya jika tidak ada keperluaan. 'Kemudian ada syarat yang berbeza dari keadaan dimana penggunaan gambar dibenarkan seperti kad pengenalan dan nota mata wang, atau jika seseorang berada dalam perniagaan fotografi maka mereka dapat menggunakan gambar kerana  ia perlu.
Selain itu, anda melihat gambar dan gambar yang tidak perlu di seluruh bandar atau ada yang menggunakan gambar selebriti di rumah mereka, maka ini tidak dibenarkan dan ia berada didalam bentuk syirik.’’

Kemudian saya mengatakan bahawa  ‘‘Anda melihat rancangan TV langsung dari orang-orang berlainan dan mereka menggunakan gambar mereka di dalamnya, mereka yang tidak terkenal tidak mengapa mereka menggunakan gambar dalam promo rancangan ceramah mereka tetapi sauh terkenal  tidak perlu menunjukkan gambar mereka kerana tidak perlu.’’

Pegawai Tentera terus memerhatikan semua ini dari jauh dan mereka juga mendengar perbincangan saya dengan teliti.  (Mimpi itu pun berakhir)

________________________________________

Sumber Rujukan:

b. Rekaman Muhammad Qasim muncul di Berita Lokal Pakistan pada 29/04/2019:

Comments

  1. Hilangkan kesirikan... dan Allah Swt satu-satunya tuhan..

    ReplyDelete
  2. Bertabayunlah dengan hati yg bersih dan fikiran yg jernih... Insya Allah petunjuk kebenaran itu dapat engkau imani

    ReplyDelete
  3. Subhanalloh,sy dah lama mengikuti mimpi2 Muhammad Qosim dan sy percaya,mimpi2 itu petunjuk dr Alloh SWT,semoga kita bs mengamalkannya, aamiin,mudah2an Sayid Muhammad Qosim selalu dlm lindunganNya.Semoga Islam menang.Allohu Akbar

    ReplyDelete
  4. Subhanalloh,lama sy mengikuti mimpi2 Muhammad Qosim ,sy percaya mimpi2 beliau petunjuk dari Alloh SWT, semoga kita bisa mengamalkan nya, aamiin Semoga Sayid Muhammad Qosim selalu dlm lindungan Nya . Semoga Islam menang,Allohu Akbar.

    ReplyDelete
  5. Aku mengharap pd Ilahi,semoga aku termasuk dlm golongan imam mahdi..wlu pun bnyk kekurangan dlm ilmu agama,semoga aku mendapat sebahagian dlm golongan Imam mahdi..inshaAllah

    ReplyDelete
  6. Subhanallah, Semoga Muhammad Qasim selalu di lindungi Oleh Allah Subhanahu Wata'alla dan Membawa Umat Islam kepada Jalan yang benar yang telah Allah berikan petunjuknya melalui Mimpi Muhammad Qasim Bin Abdul Karim.Insya Allah.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penjelasan Penuh Allah dan Nabi Muhammad ﷺ dlm Mimpi Muhammad Qasim

Bukti ke 10 | Kemarahan Imran Khan Terhadap Amerika